57 Sessió Web ‘Repensem l’Administració electrònica’

L’Administració electrònica ha transformat realment les administracions públiques?

És efectiva l’estratègia que han seguit les administracions?

L’Administració pensa en digital i està a l’alçada de les demandes i expectatives del ciutadà?

Totes aquestes preguntes i moltes més les intentarà respondre Javi Creus a la 57 Sessió Web ‘Repensem l’Administració electrònica’.

Quan? El dijous 8 de d’abril de 2021, de 9 a 9:30 hores.

La videosessió es transmetrà per Zoom. T’hi pots inscriure per aquest formulari http://gen.cat/inscripcions57SW

I recorda que, per rebre tota la informació relacionada amb les Sessions Web, t’has de subscriure a aquest blog (apartat ‘Subscriu-t’hi’).

Si tens algun aspecte general que vols que comenti el ponent, fes un comentari en aquest apunt.

3 respostes a “57 Sessió Web ‘Repensem l’Administració electrònica’

  1. Bon dia a tothom,
    Com a auxiliar administrativa he vist administrats perduts en un “no sé què, com i on fer-ho” que sempre he pensat que aquesta persona ho viu com si fos un intrús o hagués començat una carrera d’obstacles insalvables.
    Com a ciutadana també he tingut algun cop aquesta sensació.

    Crec que, a més d’una administració digital, necessitem un servei d’acompanyament per les persones físiques, algú (ara que no pot ser a l’altra costat del taulell) que vagi explicant, tutoritzant o fins i tot realitzat el tràmit i que parli amb la persona per telèfon.

    Es poden aprofitar aquestes experiències individuals, en qüestionar-les i analitzar-les, per anar millorant les tramitacions telemàtiques i alhora fer que l’Administració estigui al costat de qui no pot connectar-se.

    Gràcies

  2. Em vaig inscriure a la sessió 57 però no he rebut l’enllaç a la plataforma zoom i no sé com accedir-hi.

    • Si t’hi has inscrit correctament, rebràs un correu electrònic a l’adreça que ens vas indicar amb un enllaç a Zoom la mateixa setmana en què es fa la sessió web.

Leave a Reply