Materials de la 47a sessió web: ‘ Al límit de la publicitat digital per atreure els usuaris’

 

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Gemma Escribano, directora de màrqueting de Wallapop, ha exposat estratègies i recursos de publicitat digital que els han servit per adaptar-se al nou model social i econòmic i ha parlat de com l’Administració també pot fer-ne ús.

 

 

 

 

2 thoughts on “Materials de la 47a sessió web: ‘ Al límit de la publicitat digital per atreure els usuaris’

  1. Necesito posarme en contacte per demanar copia de fi de resolocio del pis que m’havia tocat de lloguer de prtoteccio oficial, fa uns anys. Perque em reclamen els de endesa uns diners i jo ja no vivia alla.gracias.em podeu ajudar?

    M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s