Guías resumidas de redes sociales, móviles y sede electrónica

Con ocasión de la I Jornada de Atención Ciudadana la semana pasada, se presentó el nuevo paradigma en esta materia, basado en la multicanalidad como modelo de innovación. La creciente demanda de servicios digitales por parte de la ciudadanía ha hecho que la Administración deba adaptarse a este nuevo contexto. Nace, por lo tanto, un nuevo modelo relacional de atención ciudadana centrado en la digitalización y en la movilidad. Este modelo requiere también unas pautas que ordenen la presencia de la Generalitat en los nuevos canales. Es por eso que se han elaborado diferentes guías (redes sociales –6a edición–, servicios móviles) que homogenizan la presencia de la Administración en estos espacios. Con el objetivo de hacerlas más entendedoras y útiles para la ciudadanía, se han hecho también versiones resumidas (lite) que ya podemos consultar.

Guía resumida de redes sociales

Guía resumida de servicios móviles

Guía resumida de la Sede electrónica

3 thoughts on “Guías resumidas de redes sociales, móviles y sede electrónica

  1. Una gran tasca, per descomptat.
    De totes formes, no estem fent d’agents comercials de determinades empreses i marques, bo i acceptant que dominen el mercat del 2.0?
    Vull dir que això està molt bé, però un xic de revisió crítica i una certa comprensió seriosa del fenomen de les xarxes hauria d’acompanyar aquestes guies resumides. #perpensar-hi
    Una abraçada,
    Boris

    M'agrada

  2. Hola Boris, moltes gràcies per la teva aportació.

    S’escullen aquestes xarxes socials perquè s’entén que l’Administració ha d’obrir portes de relació amb la ciutadania en aquells espais on ja té una activitat. Volem oferir la millor atenció possible a les persones en els espais que triïn.

    De totes maneres, posats a escollir, el nostre posicionament és clar. En igualtat de condicions sempre apostem pels sistemes oberts –aquest blog n’és un exemple–, així com també hem experimentat amb Diaspora i identi.ca (actualment pump.io). Això em porta a reflexionar per què no ha tingut èxit una xarxa social distribuïda sense dependència dels servidors d’una sola empresa. El tema dóna per a una altra entrada 😉

    M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s