Idees obertes per millorar els serveis mòbils i proposar-ne de nous

La Direcció General d’Atenció Ciutadana i Difusió, amb la col·laboració del Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació (CTTI), posa en marxa el portal Idees obertes per aportar, debatre i votar propostes de la ciutadania per millorar els serveis de la Generalitat i crear-ne de nous. En aquesta primera ocasió, es demanen propostes de nous serveis mòbils i també noves funcionalitats de l’aplicació Parlament 2012 que es va llançar per seguir en temps real les dades de participació i els resultats de les eleccions del 25 de novembre. Ja podem aportar propostes de millora mitjançant el portal Idees obertes i votar les idees que sorgeixin. La idea més votada rebrà un terminal Samsung Galaxy S3. Ens hi animem? Tenim temps fins al 14 de març!

El servei Idees obertes es basa en metodologies d’innovació oberta segons les quals els diferents actors públics afegeixen valor als serveis que presta l’Administració pública mitjançant estratègies de col·laboració. Permet valorar conjuntament amb la ciutadania la qualitat i la idoneïtat dels seus serveis actuals i convida a proposar-ne de nous.

El web s’estrena amb la recollida d’idees per avaluar l’aplicació Parlament 2012, la primera de l’Estat en aquesta matèria. Només en quatre dies va assolir prop de 80.000 descàrregues des de 120 països i va esdevenir la primera en el rànquing de les aplicacions mòbils gratuïtes dels mercats d’Apple i Google.

La idea més votada i la que, a criteri d’un grup d’experts, mereixi ser premiada d’entre les proposades rebran un terminal Samsung Galaxy S3, obsequiat per Vodafone. S’hi podran aportar idees fins al 14 de març i una setmana després es tancarà el procés de votació.

L’ús d’aquesta plataforma tecnològica, que permet als ciutadans fer propostes sobre un tema i votar-les, situa la Generalitat com una Administració pionera en l’ús d’aquests recursos, pels quals la ciutadania col·labora en la conceptualització, disseny i desenvolupament de serveis de manera totalment innovadora.

El procés de recollida d’idees és una iniciativa de la Direcció General d’Atenció Ciutadana i Difusió, amb la col·laboració del Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació (CTTI).

Una resposta a “Idees obertes per millorar els serveis mòbils i proposar-ne de nous

Leave a Reply