“INprendre en el món educatiu. Obrint processos, pràctiques i resultats”

Cliqueu sobre la imatge per veure el vídeo

Per acabar la sèrie de vídeos sobre el llibre INprenedors, conversem amb Tíscar Lara, vicedegana de Cultura Digital de l’Escola d’Organització Industrial (EOI) sobre el seu capítol “INprendre en el món educatiu. Obrint processos, pràctiques i resultats”.

Lara destaca al seu capítol l’emprenedoria dels professionals de l’educació. Assegura que sovint no es té en compte l’esforç que fan per estar al dia sobre tot el que gira al voltant de la seva feina, a títol personal, per pur plaer de poder innovar en el desenvolupament de les seves tasques diàries.

Així, aquests inprenedors creen xarxa, aprenen col·lectivament i apliquen les millores al seu treball diari amb l’objectiu d’aconseguir un canvi en l’educació que, segons l’autora, només es produirà gràcies a l’esforç voluntari d’aquests professionals.

Deixa un comentari