Com gestionar la privacitat a les xarxes socials a l’Administració?

flickr.com/photos/amagill/235453953/in/set-780888/ Lock © AMagill cc-by
flickr.com/photos/amagill/235453953/in/set-780888/ Lock © AMagill cc-by

De la taula rodona Control de la privacitat en les xarxes socials: utopia o realitat? de les 7es Jornades de Signatura Electrònica del passat mes d’octubre organitzades pel CatCert al Teatre Nacional de Catalunya, se’n va desprendre un interessant i ric debat tant durant la sessió com, en acabat, a la Xarxa. A partir de les intervencions de gran nivell aportades per 46 persones diferents, s’han elaborat unes conclusions conjuntes que oferim a continuació perquè són d’aplicació a l’àmbit de l’Administració. Com les veiem? Què hi afegiríem o en trauríem?

View in english

77 thoughts on “Com gestionar la privacitat a les xarxes socials a l’Administració?

  1. Les xarxes socials -Internet – han de desenvolupar un paper molt més extrem en el desenvolupament del món futur. De fet, crec particularment que el capitalisme s’acaba i que una nova reinterpretació naixerà arran del poder de les xarxes. Fins i tot s’acaben les agències de notícies, i el paper dels governs, ja que amb la globalitat absoluta, res de tot això hi té cabuda. Amb el temps, tots han de desaparèixer tal com ho entenem.

    M'agrada

  2. Crec que els punts més febles són la identificació i la gestió i control de les dades personals.

    Arribar al punt intermig entre la identificació de les persones que intervenen en les xarxes socials i, al mateix temps, preservar la seva privacitat és essencial. Però pot passar que si es dóna més importància a un dels dos aspectes pot repercutir negativament en l’altre. D’una altra
    banda, la formació és fonamental i potser sigui el gran pilar.

    M'agrada

  3. Kaixo,
    Como no sé catalán os escribo en Castellano, no sé si habeís tenido oportunidad de ver las Páginas Web de los Ayuntamientos de Tres Cantos y Getafe, pero me gustaría saber que opinión os merecen, ya que en tema de redes sociales me parece muy interesante el enfoque que les han dado, así como el poner a disposición del ciudadano de las sesiones plenarias en formato MP3. Yo en concreto quiero ponerme en contacto con personal de dichos Ayuntamientos ya que me parecen muy interesantes las formas en las que están gestionando el entorno web de ambas entidades locales.
    http://www.trescantos.es/web/index.php
    http://www.getafe.es/
    Si alguien sabe más sobre estos temas, por favor no dejeís de comentarlo.
    Eskerrik asko!
    Adeu!

    M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s